Keresés

Google

Hirdetés

Facekontroll

Székely Gergő blogja. 2007-ben fél év szingapúri kutatói ösztöndij dokumentálásávan indult. Azóta leginkább utazó blogként működik. Távol-Kelet, Közel-Kelet, Amerika, Európa... Néha kis IT, néha kis politika.

Translate

Kommentek

  • Annamária Zólyominé Felner: Kedves Gr3g! Szeretnék érdeklődni még egy két dolog iránt. Ha lehetne felvehetnénk egymással a kap... (2017.09.12. 15:31) Szingapúr HowTo
  • lallalla: "baratsagtalan eghajlata ellenere nagyon jo hely!" végre valami biztató! csak kibírjuk azt a 2-3 é... (2012.06.01. 10:33) Fairbanks
  • KÁKÁVÉ: Nagyon helyénvaló dolgokat írtál. Azóta még rosszabb a helyzet, én már kaptam bilincset azért, mer... (2012.05.03. 20:35) Kerékbilincs maffia
  • Viola, a ló: Az állat neve hyrax www.google.hu/search?q=hyrax&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&... (2011.08.10. 14:40) Ein Gedi
  • Bölcs Bagoly: Pol Pot véreskezű zsarnok volt. Ezt lehet levonni a fentiekből. (2011.02.10. 15:51) Akna múzeum - Siem Reap

RSS válogatás

Az általam olvasott RSS-ek közül szemezgetek. Hozzáférhető Weblap formában, rss feed-ként.

Heti kedvencek

Innen olvasnak

Címkék

adminisztráció (27) alaszka (5) állatkert (5) amazonas (2) angkor (12) átverés (10) bangkok (6) bank (2) bce (3) bme (3) bogota (3) bolivia (5) buli (19) chile (3) cigányság (3) cigi (8) esélyegyenlőség (16) étkezés (32) fesztivál (10) floorball (5) globális felmelegedés (3) graffiti (4) háború (14) haifa (2) hegymászás (3) hong kong (9) huayna potosi (2) izrael (18) jeruzsálem (4) kambodzsa (15) katolikus (8) kiállítás (6) kina (13) kocka (13) kolumbia (4) komcsik (8) konferencia (2) közlekedés (29) kuala lumpur (7) lakás (17) la paz (4) linux (2) magyarország (17) majom (4) makaó (3) malajzia (13) média (10) megérkezés (20) microsoft (2) munka (7) művészet (9) múzeum (23) nemzeti park (26) népnevelés (68) nus (14) pénz (4) peru (10) rajz (2) rehovot (4) rizsa (26) rom (30) saigon (2) sentosa (3) singfest (3) sport (25) strand (9) sungei buloh (2) szavazás (8) szingapúr (66) szögliget (5) szolgalati kozlemeny (2) templom (25) tenger (7) természet (82) thaiföld (13) tioman (6) turista (139) ubuntu (2) usa (4) vallás (12) válság (4) vicc (21) video (61) vietnam (13) vitorlázás (2) weizmann (3) windows (4) zene (7) Címkefelhő

Kimaradt képek, szösszenetek

2007.09.05. 03:00 :: Gr3g

Itt van néhány kép, amiket nem raktam önálló bejegyzésbe, mert nem lett volna elég tartalmas. Ehelyett ömlesztve mutatom meg.

A lakásunk melletti pláza egyik kinai ggyfüveket áruló boltja:


























Hazai floorballosok kérésére itt van Kenny (bal szél), és két csapattárs.


























Amúgy van egy elég vicces sztorim Kenny-ről. Ő volt az egyik szingapúri (a háromból), aki a finnországi floorball VB után Magyarországra jött három éve nyaralni, innen a kapcsolat. A néhány évvel ezelőtti szingapúri női VB-re készült egy Nike floorballos póló, ami nekem nagyon tetszik, és mivel nincs olyanom, kérdeztem Kenny-t, hogy nem tudna-e szerezni nekem. Erre mondta, hogy megnézi mit tehet, majd egy héttel később mondta, hogy sajnos nem talált olyat, mert anno kicsit keveset nyomtak, és mind elfogyott. "Viszont itt vannak ezek" - és azzal a kezembe nyomott egy zacskót. 3 floorballos póló volt benne, mondta, hogy nekem adja ezeket. Az egyik a 2006-os Asia Floorball Cup hivatalos pólója, a másik az ő csapatuké, a MooseMen-é. A harmadik pedig az ő saját válogatott meze... Nem akartam elfogadni mindet, legalább a válogatott mezt vissza akartam adni, elvégre biztos sokat jelent neki. Mondta, hogy van másik, és tényleg nekem adja. Igy hát boldog tulajdonosa lettem ezeknek is. Hehe.

Itt pedig Arland, ő is üdvözli a magyar floorballos lányokat:


































Más: Mégegyszer köszönet Kurkó Gyulának, amiért segitett kapcsolati tőkéjével. Rajta keresztül vettem fel a kapcsolatot Krisztával és Zsuzsival, akik a kezdetektől fogva annyit segitettek nekem, amit nem tudom, hogy meg fogok-e tudni valaha hálálni nekik. Szóval ha hazamentem, akkor Gyulának is jövök jópár sörrel... (Egyszer már irtam valami hasonlót, de azt még a blogspot-os időkben az egyik kommentben, amit azóta megszüntettem. Gondoltam ez a legkevesebb, hogy legalább ilyen formában megmaradjon az utókornak.)

A hétvégén voltam egy Comex nevű IT kiállitáson. Sok száz négyzetméteren árulták a különböző termékeket. Extrém, hogy milyen árak vannak itt. A kis kütyük nem sokkal olcsóbbak, mint otthon, de azért az otthoni árak 80-90 %-a már drágának számit itt. A plazmatévék meg monitorok viszont gyakorlatilag féláron vannak. IBM T61-es notebookot is 250-300000 Ft-nak megfelelő összegért adnak, ami baromi jó ár. Kár, hogy még nem sikerült a tőkefelhalmozás, igy nem vettem semmit... Lesz decemberben is egy hasonló expo, addigra majd megpróbálok spórolni.


























Ennyi embert rég láttam egy helyen... Talán Speak koncertje mozgathatott meg ennyi fiatalt otthon.


























Ez pedig a kilátás a munkahelyem tetejéről. A képen a szingapúri kikötő-komplexum egyik darabja látható.

























Szólj hozzá!

Címkék: sport rizsa floorball turista szingapúr

A bejegyzés trackback címe:

https://facekontroll.blog.hu/api/trackback/id/tr76144134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása