Keresés

Google

Hirdetés

Facekontroll

Székely Gergő blogja. 2007-ben fél év szingapúri kutatói ösztöndij dokumentálásávan indult. Azóta leginkább utazó blogként működik. Távol-Kelet, Közel-Kelet, Amerika, Európa... Néha kis IT, néha kis politika.

Translate

Kommentek

  • Annamária Zólyominé Felner: Kedves Gr3g! Szeretnék érdeklődni még egy két dolog iránt. Ha lehetne felvehetnénk egymással a kap... (2017.09.12. 15:31) Szingapúr HowTo
  • lallalla: "baratsagtalan eghajlata ellenere nagyon jo hely!" végre valami biztató! csak kibírjuk azt a 2-3 é... (2012.06.01. 10:33) Fairbanks
  • KÁKÁVÉ: Nagyon helyénvaló dolgokat írtál. Azóta még rosszabb a helyzet, én már kaptam bilincset azért, mer... (2012.05.03. 20:35) Kerékbilincs maffia
  • Viola, a ló: Az állat neve hyrax www.google.hu/search?q=hyrax&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&... (2011.08.10. 14:40) Ein Gedi
  • Bölcs Bagoly: Pol Pot véreskezű zsarnok volt. Ezt lehet levonni a fentiekből. (2011.02.10. 15:51) Akna múzeum - Siem Reap

RSS válogatás

Az általam olvasott RSS-ek közül szemezgetek. Hozzáférhető Weblap formában, rss feed-ként.

Heti kedvencek

Innen olvasnak

Címkék

adminisztráció (27) alaszka (5) állatkert (5) amazonas (2) angkor (12) átverés (10) bangkok (6) bank (2) bce (3) bme (3) bogota (3) bolivia (5) buli (19) chile (3) cigányság (3) cigi (8) esélyegyenlőség (16) étkezés (32) fesztivál (10) floorball (5) globális felmelegedés (3) graffiti (4) háború (14) haifa (2) hegymászás (3) hong kong (9) huayna potosi (2) izrael (18) jeruzsálem (4) kambodzsa (15) katolikus (8) kiállítás (6) kina (13) kocka (13) kolumbia (4) komcsik (8) konferencia (2) közlekedés (29) kuala lumpur (7) lakás (17) la paz (4) linux (2) magyarország (17) majom (4) makaó (3) malajzia (13) média (10) megérkezés (20) microsoft (2) munka (7) művészet (9) múzeum (23) nemzeti park (26) népnevelés (68) nus (14) pénz (4) peru (10) rajz (2) rehovot (4) rizsa (26) rom (30) saigon (2) sentosa (3) singfest (3) sport (25) strand (9) sungei buloh (2) szavazás (8) szingapúr (66) szögliget (5) szolgalati kozlemeny (2) templom (25) tenger (7) természet (82) thaiföld (13) tioman (6) turista (139) ubuntu (2) usa (4) vallás (12) válság (4) vicc (21) video (61) vietnam (13) vitorlázás (2) weizmann (3) windows (4) zene (7) Címkefelhő

Zene, mert megérdemlitek

2007.11.18. 15:54 :: Gr3g

Most épp Macauban vagy Hong Kongban vagyok, szóval néhány napon belül biztos lesz valami érdekes is a blogon. Hogy olvasni valót is adjak annak, aki szeretné. Pár hete egy érdekes emailt kaptam az Egyetemi Hallgatói Képviselőktől:

"Kedves Hallgatók!
Az Egyetem 2007-es (és várhatóan a következő) költségvetése szerint a felújításra
fordított források egy részének elköltésére az Egyetemi Hallgatói Képviselet tesz
javaslatot.
...
A rendelkezésre álló források ... további beruházásokat is lehetővé
tennének, ebben kérjük a Ti segítségeteket. Ötleteink persze vannak, de nehéz
megmondani, melyek igazán fontosak a hallgatók számára. Arra kérlek tehát, hogy
ha Egyetemi életed során gyakran jársz olyan helyen, amire bizony ráférne némi
felújítás, bútorcsere, stb. azt a most kiírt ötletpályázat keretében jelezd felénk.
...
Egyetemi Hallgatói Képviselet"

Nekem biza van néhány ötletem, amit egy képekkel teletűzdelt irományba papírra is vetettem. Pályázaom itt olvasható.

4 komment

Címkék: zene bme adminisztráció nus

A bejegyzés trackback címe:

https://facekontroll.blog.hu/api/trackback/id/tr38225358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boca · http://www.boca-pinklife.blogspot.com 2007.11.19. 09:55:32

szia Greg,

azt szeretném kérdezni, hogy ítad a legelején, hogy 800USD-t kapsz fizetésnek, emellett elég szép az experience listád :-)
Akkort most töb fizut kapsz, dolgozol még valahol a melód mellett, vagy valahonnan még csurran, cseppen lóvé?
Ne érts félre nem akarok személyeskedni, vagy kötözködni, csak 2 hét mulva utazom singaporeba :-)))) és az én fizum is 825USD lesz!!!!! És az erre kapott reakcióim elég változóak, de van olyan ember, aki szinte azt mondta éhen fogok halni :-(((((
szóval akkor most mivan???
kösz
boca

Gr3g · facekontroll.blog.hu 2007.11.19. 19:21:25

A kritika jogos. Az történt, hogy be akartam linkelni egy számot, de aztán mégse tartottam jó ötletnek. A posztot előre megírtam, mint az ki is derül belőle, a címet elmulasztottam megváltoztatni. A számot majd valami beépített stream-cuccal berakom, csak sajna elég húzós napjaim voltak az utazás előtt illetve elég sok dolgom lesz most is, igyekszem azért ezeket elintézni. Előljáróba annyit, h a zene is baromi jó meg Makaó, Hong Kong meg dél Kína is :)

Gr3g · facekontroll.blog.hu 2007.11.19. 19:28:50

Kedves Boca,

Valami félreértés van itt, mert én nem 800 USD-t kapok, hanem 800 SGD-t, ami kb 500 USD-nek felel meg. Nekem is már a sírhelyet keresték itteni ismerőseim, és valószínűleg ha nem mákolok be sok mindent, akkor jogos is lenne. A kulcs a szállás. Én most megoldom 300 SGD-ből a kis szobámat meg a rezsit, ami itt elmondhatatlanul olcsó. A legolcsóbb szobák 600 dollárnál kezdődnek, ha ez alatt vagy, akkor az jónak mondható. A kajára nagyon keveset kell költeni és ha szerencséd van, akkor az utazást is olcsón megúszod. Én most kb 300 dollárt tudok spórolni minden hónapban, ha nem csinálok semmi extrát, nem megyek bulizni... Mellékes munkám sajna nem lehet, a vízumom nem engedi és ez nem az az ország, ahol ki akarsz kezdeni a törvénnyel. Otthonról szüleim támogatnak még egy kicsit meg volt kis induló tőkém, de ezeket nyilván felélem teljesen. Az utazási beszámolókból meg gondlom kiderült, hogy Hong Kong-ban sem a Peninsula hotelben szálltam meg, hanem inkább 1500 Ft-ért a fekák lakta belvárosi panel guest house-ban. De erről megint csak később. Remélem részben legalább megválaszoltam a kérdésedet. Írhatsz emailt is, és akkor válaszolok ha van valami: ogrrr3gmailPONTcom.
süti beállítások módosítása