Keresés

Google

Hirdetés

Facekontroll

Székely Gergő blogja. 2007-ben fél év szingapúri kutatói ösztöndij dokumentálásávan indult. Azóta leginkább utazó blogként működik. Távol-Kelet, Közel-Kelet, Amerika, Európa... Néha kis IT, néha kis politika.

Translate

Kommentek

• Annamária Zólyominé Felner: Kedves Gr3g! Szeretnék érdeklődni még egy két dolog iránt. Ha lehetne felvehetnénk egymással a kap... (2017.09.12. 15:31) Szingapúr HowTo
  • lallalla: "baratsagtalan eghajlata ellenere nagyon jo hely!" végre valami biztató! csak kibírjuk azt a 2-3 é... (2012.06.01. 10:33) Fairbanks
  • KÁKÁVÉ: Nagyon helyénvaló dolgokat írtál. Azóta még rosszabb a helyzet, én már kaptam bilincset azért, mer... (2012.05.03. 20:35) Kerékbilincs maffia
  • Viola, a ló: Az állat neve hyrax www.google.hu/search?q=hyrax&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&... (2011.08.10. 14:40) Ein Gedi
  • Bölcs Bagoly: Pol Pot véreskezű zsarnok volt. Ezt lehet levonni a fentiekből. (2011.02.10. 15:51) Akna múzeum - Siem Reap

RSS válogatás

Az általam olvasott RSS-ek közül szemezgetek. Hozzáférhető Weblap formában, rss feed-ként.

Heti kedvencek

Innen olvasnak

Címkék

adminisztráció (27) alaszka (5) állatkert (5) amazonas (2) angkor (12) átverés (10) bangkok (6) bank (2) bce (3) bme (3) bogota (3) bolivia (5) buli (19) chile (3) cigányság (3) cigi (8) esélyegyenlőség (16) étkezés (32) fesztivál (10) floorball (5) globális felmelegedés (3) graffiti (4) háború (14) haifa (2) hegymászás (3) hong kong (9) huayna potosi (2) izrael (18) jeruzsálem (4) kambodzsa (15) katolikus (8) kiállítás (6) kina (13) kocka (13) kolumbia (4) komcsik (8) konferencia (2) közlekedés (29) kuala lumpur (7) lakás (17) la paz (4) linux (2) magyarország (17) majom (4) makaó (3) malajzia (13) média (10) megérkezés (20) microsoft (2) munka (7) művészet (9) múzeum (23) nemzeti park (26) népnevelés (68) nus (14) pénz (4) peru (10) rajz (2) rehovot (4) rizsa (26) rom (30) saigon (2) sentosa (3) singfest (3) sport (25) strand (9) sungei buloh (2) szavazás (8) szingapúr (66) szögliget (5) szolgalati kozlemeny (2) templom (25) tenger (7) természet (82) thaiföld (13) tioman (6) turista (139) ubuntu (2) usa (4) vallás (12) válság (4) vicc (21) video (61) vietnam (13) vitorlázás (2) weizmann (3) windows (4) zene (7) Címkefelhő

Krabi kajakozás

2008.03.09. 07:20 :: Gr3g

Krabiban töltött utolsó napunkon elmentünk kajakozni a tengerre. Két opció közül választhattunk: vagy mangrove mocsarakban evezünk vagy pedig a tenger és a sziklák találkozásánál kialakult barlangokba megyünk be. Mi a mocsár mellett döntöttünk.

Kaptunk egy kajakot, vizet, mentőmellényt egy saját vezetőt, és mentünk is.

Az első állomás egy kis homokpad volt, amire az alacsony vízállás miatt tudtunk kikötni.

Sok kis rák mászkált a meleg tócsákban, persze ebből most semmi nem látszik.

Ezután indultunk is tovább a lenti képen látható szurdokba, ahonnan a mangrove erdőt el lehet érni.

A víz nem volt épp tiszta, de nagyon szép helyen lapátoltunk.

Vezetőnktől megtudtuk, hogy Thaiföld partjainál több, mint 10 féle mangrove fa él. Itt is találni majmokat, mert az egyik fajta növény gyümölcsét eszik.

Evezek.

Épp nagy csendben csorogtunk, hogy valami állattal is találkozzunk.

Láttunk is egy monitor lizardot, bár ez nem a nagy csöndnek volt köszönhető, hiszen ezek a hüllők egyáltalán nem félnek az embertől.

Az alacsony vízszint miatt visszafelé is ugyanarra kellett mennünk, ekkor már jött is a szokásos angolszász turista had.

Visszafelé.

Megálltunk egy kis sziklaszirtnél, ahol megtaláltuk a korábban hiába keresett majmokat is.

Majoooom!!!

Csónak, víz, Andris.

Mutatott a vezetőnk egy kis barlangot, ahova a közeli halászfalu népe a halottak csontjait hordta évszázadokon át. Ebből ma már semmit nem látni, mert a 2004 decemberi szökőár ezt is teljesen elmosta.

Visszafelé még megálltunk egy homokpadon fürdeni meg kicsit napozni. Ez se volt épp csúnya hely.

Még mindig január van...

A nap végén indultunk tovább Bangkokba, folyt köv.

Szólj hozzá!

Címkék: sport majom természet thaiföld strand turista

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.