Keresés

Google

Hirdetés

Facekontroll

Székely Gergő blogja. 2007-ben fél év szingapúri kutatói ösztöndij dokumentálásávan indult. Azóta leginkább utazó blogként működik. Távol-Kelet, Közel-Kelet, Amerika, Európa... Néha kis IT, néha kis politika.

Translate

Kommentek

• Annamária Zólyominé Felner: Kedves Gr3g! Szeretnék érdeklődni még egy két dolog iránt. Ha lehetne felvehetnénk egymással a kap... (2017.09.12. 15:31) Szingapúr HowTo
  • lallalla: "baratsagtalan eghajlata ellenere nagyon jo hely!" végre valami biztató! csak kibírjuk azt a 2-3 é... (2012.06.01. 10:33) Fairbanks
  • KÁKÁVÉ: Nagyon helyénvaló dolgokat írtál. Azóta még rosszabb a helyzet, én már kaptam bilincset azért, mer... (2012.05.03. 20:35) Kerékbilincs maffia
  • Viola, a ló: Az állat neve hyrax www.google.hu/search?q=hyrax&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&... (2011.08.10. 14:40) Ein Gedi
  • Bölcs Bagoly: Pol Pot véreskezű zsarnok volt. Ezt lehet levonni a fentiekből. (2011.02.10. 15:51) Akna múzeum - Siem Reap

RSS válogatás

Az általam olvasott RSS-ek közül szemezgetek. Hozzáférhető Weblap formában, rss feed-ként.

Heti kedvencek

Innen olvasnak

Címkék

adminisztráció (27) alaszka (5) állatkert (5) amazonas (2) angkor (12) átverés (10) bangkok (6) bank (2) bce (3) bme (3) bogota (3) bolivia (5) buli (19) chile (3) cigányság (3) cigi (8) esélyegyenlőség (16) étkezés (32) fesztivál (10) floorball (5) globális felmelegedés (3) graffiti (4) háború (14) haifa (2) hegymászás (3) hong kong (9) huayna potosi (2) izrael (18) jeruzsálem (4) kambodzsa (15) katolikus (8) kiállítás (6) kina (13) kocka (13) kolumbia (4) komcsik (8) konferencia (2) közlekedés (29) kuala lumpur (7) lakás (17) la paz (4) linux (2) magyarország (17) majom (4) makaó (3) malajzia (13) média (10) megérkezés (20) microsoft (2) munka (7) művészet (9) múzeum (23) nemzeti park (26) népnevelés (68) nus (14) pénz (4) peru (10) rajz (2) rehovot (4) rizsa (26) rom (30) saigon (2) sentosa (3) singfest (3) sport (25) strand (9) sungei buloh (2) szavazás (8) szingapúr (66) szögliget (5) szolgalati kozlemeny (2) templom (25) tenger (7) természet (82) thaiföld (13) tioman (6) turista (139) ubuntu (2) usa (4) vallás (12) válság (4) vicc (21) video (61) vietnam (13) vitorlázás (2) weizmann (3) windows (4) zene (7) Címkefelhő

Phuket Town

2008.02.21. 08:29 :: Gr3g

Délkelet ázsiai utolsó utam így nézett ki: Andrissal elmegyünk dél Thaiföldre (Phuket, Phi Phi, Krabi), majd át Bangkokba, ahol csatlakozik hozzánk Fruzsi. Innen hárman megyünk északra (Ayutthaya, Chiang Mai), majd ismét Bangkok érintésével átmegyünk Kambodzsába, ahol is Siem Reap-ban töltünk 4 napot, és megnézzük Angkor templomait. Innen együtt repülünk vissza Szingapúrba, onnan pedig haza, Magyarországra. Hát nézzük szép sorjában!

Phuketen januárban nem volt épp hideg.

Szingapúrban, a Changi reptéren a fapados gépeket kiszolgáló Budget Terminálon ilyen laptopos zóna várja a netfüggőket. Van UTP kábel meg konnektor, akkor gond nem lehet.

Szállást Phuketen nem a bulihelyeiről híres strandokon kerestünk, hanem a kevésbé felkapott fővárosba, Phuket Town-ba mentünk. Itt kevesebb részeg angolszász turistát és olcsóbb árakat találtunk.

Egész félévem alatt most aludtam a legrosszabb helyen. Én már edzésben voltam Vietnam meg Malajzia után, szerencsére Andris is jól viselte a dolgot. Az volt a fontosabb szempont, hogy 1000 Ft-nak megfelelő Bahtot fizettünk a két napra kettőnkre.

Thai reggeli: olajos rántotta, rizs és chili.

Thaiföldön is akad mocsok bőven.

Phuket Town.

Ekkor még rácsodálkoztunk a király képére, később már fel se tűnt, hogy minden sarkon ott figyel a Föld legrégebben hatalmon lévő uralkodója.

Phuket Town éjszaka.

Meg nappal.

Chang Beer, szerintem a legjobb thai sör.

A városba csak aludni mentünk vissza, nappal motort béreltünk és a baloldali közlekedés viszontagságai közt végigjártuk Phuket strandjait, de erről majd legközelebb.

Szólj hozzá!

Címkék: thaiföld turista megérkezés

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.